B-FLEX

CELLULIT?

wiemy jak się go

SZYBKO pozbyć!

TRZY  SPRAWDZONE  
SPOSOBY
NA   CELLULIT

Zadaj sobie następujące pytania.

Jeśli przynajmniej raz odpowiesz
„tak”, to musisz się
dowiedzieć, co to jest B-flex.

- Chcesz być nie tylko szczęśliwą matką, ale też piękną,
budzącą podziw kobietą?

- Bardzo chcesz odzyskać jędrność i poczucie, że
jesteś atrakcyjną, elegancką kobietą?

- Chcesz się cieszyć swoim pięknem i uwagą  mężczyzn?

- Marzysz o tym, by nosić jasne, powabne ubrania, które podkreślą twoją seksualność i zgrabną sylwetkę i nikogo nie pozostawią obojętnym?

- Chcesz bez skrępowania nosić jasny, otwarty strój kąpielowy i złapać entuzjastyczne spojrzenia rówieśników, którzy podziwiają Twoją zgrabną sylwetkę i gładką skórę?

- Uprawiasz sporty?

- Chcesz być nie tylko szczęśliwą matką, ale też piękną, budzącą podziw kobietą?

- Bardzo chcesz odzyskać jędrność i poczucie, że
jesteś atrakcyjną, elegancką kobietą?

- Chcesz się cieszyć swoim pięknem i uwagą  mężczyzn?

- Marzysz o tym, by nosić jasne, powabne ubrania, które podkreślą twoją seksualność i zgrabną sylwetkę i nikogo nie pozostawią obojętnym?

- Chcesz bez skrępowania nosić jasny, otwarty strój kąpielowy i złapać entuzjastyczne spojrzenia rówieśników, którzy podziwiają Twoją zgrabną sylwetkę i gładką skórę?

- Uprawiasz sporty?

ZWYCIĘŻAMY W WALCE
 Z CELLULITEM ! 
B-FLEX – SZYBKO I PROSTO !

EFEKTY ANTYCELLULITOWE 
B-FLEX 
są widoczne już nawet po
 PIERWSZYM zabiegu

Co się dzieje podczas
B-FLEX?‍

W wyniku działania różnych czynników zanieczyszczone komórki tłuszczowe powiększają się i zaczynają uciskać na naczynia krwionośne i chłonne. Jeśli kapilary (naczynia) są ściśnięte, organizm nie może wykorzystać komórek tłuszczowych jako źródła energii, nie może też odzyskać składników odżywczych. Ponadto powiększone komórki tłuszczowe zbierają się w charakterystyczne grudki – są to „guzki” cellulitu.
Za pomocą B-flex, po pierwsze, „trenujemy” swoje naczynia: przywracamy ich elastyczność i zdolność
do transportu składników odżywczych i tlenu. A po drugie – zmniejszamy objętość
komórki tłuszczowej.

Kiedy będzie widać
efekt zabiegu?

12 godzin po zabiegu zauważysz, że Twoja skóra stała się bardziej jędrna i gładka, gdyż jako pierwsza na oddziaływanie      mechaniczne     reaguje   najbardziej
zewnętrzna warstwa skóry – naskórek, następuje jego odnowienie. Już podczas pierwszego zabiegu w skórze powstają enzymy odpowiadające za jej elastyczność i jedwabistość. Głębszy efekt i zmniejszenie cellulitu będzie się odbywać stopniowo, ponieważ te zmiany zachodzą w głębszych warstwach skóry. 
Za pomocą B-flex można nie tylko pozbyć się cellulitu, ale również usunąć lokalne złogi tłuszczu – tzw. obszary problemowe, które psują harmonię Twojej sylwetki.

B-FLEX
– czy to boli?

B-flex to bardzo przyjemna procedura, mimo że jej efekt jest potężny. Odczucia podczas zabiegu są podobne do uczucia w czasie masażu, może nawet
nieco bardziej intensywne. Żadnych siniaków ani innych uszkodzeń skóry po zabiegu nie widać. Przed uszkodzeniami chroni skórę specjalny kombinezon na
całe ciało – nie musisz się więc rozbierać do naga przed masażystą, co zapewnia komfort zabiegu.

B-FLEX A DIETA

W twoim menu
powinny być :

   -  GRUBE KASZE;
   -  CYTRUSY;
   -  BRĄZOWY RYŻ;
   -  JABŁKA.

11 produktów „antycellulitowych”

Pomocą w walce z cellulitem może służyć specjalna dieta. Ma ona na celu zmniejszenie spożycia produktów, które obciążają wątrobę i nerki, tworzą wolne rodniki i zatrzymują wodę w organizmie, oraz wzbogacenie organizmu w produkty korzystne dla zdrowia. W ten sposób zmniejszamy obrzęki ciała i pozbywamy się nadmiaru szlaków metabolicznych w komórkach tłuszczowych, które stanowią przyczynę występowania cellulitu. Negatywny wpływ na organizm wywierają wszelkie półprodukty i konserwy, kiełbasy i wędliny, kawa rozpuszczalna, mocna herbata, cukier, pieczywo, margaryna, sztuczne dodatki, wszelkie marynaty i sól.

1. Ogórki
Uzupełniają niedobory wody w naszym organizmie, które stanowią główną przyczynę powstawania cellulitu.

2. Szparagi
Najważniejsze naturalne źródło kwasu foliowego, który pomaga poprawić metabolizm węglowodanów i łuszczów w naszym organizmie.

3. Brokuły
Zawierają kwas, który
zapobiega uszkodzeniu kolagenu pod wpływem cukru.

4. Tłuste ryby morskie
Zawierają aminokwasy,
które poprawiają stan skóry i włosów.

5. Orzechy
Zawierają przeciwutleniacze i witaminę E, która korzystnie wpływa na skórę
i poprawia krążenie krwi.

6. Kurza pierś
Jest źródłem wysokiej
jakości białka.

7. Jaja
Zawierają związek, który zmaga się z substancjami toksycznymi.

8. Chude produkty mleczne i sery
Są głównym źródłem wapnia i białka.

9. Jabłka
W skład jabłek wchodzi duża ilość mikroelementów i witamin. Są one korzystne i dla  wyglądu zewnętrznego.

10. Jagody
Zawierają ogromne ilości przeciwutleniaczy, neutralizujących cukry i tłuszcze. Zawierają też witaminę C.

11. Fasola i rośliny strączkowe
Zawierają wapń i potas,
który przeciwdziała zatrzymywaniu płynów.

ĆWICZENIA NA CELLULIT

Fitness to najtańszy,
ale najdłuższy i najtrudniejszy sposób...

Fitness to doskonałe narzędzie, aby ciało było jędrne, a mięśnie w dobrej formie. Pomaga poprawić samopoczucie i radzić sobie z negatywnymi emocjami. A na dodatek fitness to jeden z pomocników w walce z cellulitem. Istnieje kompleks bardzo skutecznych ćwiczeń mających na celu normalizację procesów metabolicznych w tkankach i zwiększenie drenażu limfy i krwi. Na początkowym etapie cellulit dzięki ćwiczeniom poddaje się znacznie lepiej niż na etapach bardziej zaawansowanych. Sport w tej drugiej fazie oczywiście nie szkodzi, ale w kwestii cellulitu jest praktycznie bezużyteczny.

W przypadku obecności „skórki pomarańczowej” na nogach skuteczne są:

• skoki na skakance – nie mniej niż 3 podejścia po 30–40 razy;

• głębokie przysiady – 3 podejścia po 20 razy;

• machanie nogami – z pozycji „na czworakach” z jedną wyprostowaną nogą, którą należy wykonywać wymachy w górę (nie mniej niż 3
podejścia do 30 razy każdą nogą).

W przypadku „skórki pomarańczowej” na pośladkach pomogą ćwiczenia:

• poruszania się na pośladkach;

• przysiady z hantlami;

• ukośne przysiady z pozycji „na kolanach”: klęknij, złącz kolana, ręce wyciągnij przed sobą; połóż się na prawym udzie, wciskając ręce w lewo; wróć do pozycji wyjściowej; teraz usiądź na lewe udo, wykonując
ruch rękami w przeciwną stronę.

Skuteczne w walce z cellulitem są takie sporty jak:

PŁYWANIE

TRENING SIŁOWY

Musisz wiedzieć, że takie sporty jak intensywny tenis, siatkówka, aerobik – mogą pogorszyć sytuację, ponieważ zwiększa się obciążenie na sieć żylną.